Sunday 10 November 2019

BBM3410SATU2019- Gambar Tidak di Sengajakan



Assalamualaikum semua pengemar Blogger noorzalinaheyna... Hehehe

Sedikit perkongsian dari Saya mengenai gambar diatas dan ketika itu Saya memasuki kelas Multimedia dalam Bahasa, Prof meminta kami untuk Post Satu Gambar yang tidak disengajakan dalam Instagram masing2. Allah terlalu Sakit jiwa apabila mencari ciri-ciri gambar yang diminta. Jadi Gambar diataslah yang terpilih dijadikan sebagai gambar yang tidak disengajakan.hehhe.

#redhakeedokinaoiii

Dan Perkara paling penting adalah gambar tersebut Prof Kena like, Setelah Prof like Kami diminta untuk Screenshots Gambar yang prof like itu.

Adakah prof like Gambar aku ni?  Kalau Prof xlike habislah aku.  😢😢. Hilng Markah.

Nak tahu prof like ke tidak.  Jomm baca Post seterusnya.. Hehhehehe

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019 - Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum semuanya. Saya nak kongsi satu kisah sepanjangan mengambil kursus "Multimedia dalam Bahasa (BBM3410)" . Haaa n...