Thursday 3 October 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA









Assalamualaikum pembaca blog Noor Zalinah Nurdin.

Gambar diatas sangat anggun dan berseri-seri bila dilihat, terasa rindu dek kerana ilmu yang perlu dicari untuk masa hadapan dan keinginanan ibu bapa untuk aku meneruskan pengajian, terpaksaku tepikan perasaan itu. Alahhh. Emosi pula Zalinah oii!. Saya perkenalkan inilah keluarga saya. Merekalah tempat saya menumpang kasih dan sayang. Membesar bersama dan berjaya bersama, tetapi sudah tentu berkahwin tidak akan bersama. hahahahah.

Sorong papan tarik papan,
Buah keranji  dalam perahu,
Apa diharap masa hadapan
Doa keluarga mohon direstu.


Ciptalah kenangan bersama mereka selagi masih ada, jika salah seorang pergi, tidak akan sama seperti sebelumnya.

Sekian. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019 - Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum semuanya. Saya nak kongsi satu kisah sepanjangan mengambil kursus "Multimedia dalam Bahasa (BBM3410)" . Haaa n...