Thursday 26 September 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini





Pengalaman yang mendewasakan aku. Apabila aku telah diterima masuk ke Universiti Awam Iaitu Universiti Putra Malaysia. Pelbagai pengalaman yang diperoleh sejak aku berada disini. Antaranya, berjauhan dengan keluarga yang sangat memeritkan jiwa dan perasaan aku. Menanggung rindu yang hanya terpaksa diluahkan dengan liringan airmata. tetapi tetapku hadapi sehingga aku berjaya menerima segulung ijazah hujung Tahun 2020 nanti untuk aku buktikan aku juga boleh berjaya macam orang lain dan aku boleh buktikan pada orang lain walaupun aku seorang anak petani tetapi aku mempunyai semangat yang luar biasa untuk hadapi segala rintangan yang dihadapi. Insyaallah. Selamat Maju Jaya Noor Zalinah Binti Nurdin (190973).


Untuk keluargaku terutama mak dan ayahku...
Ayah dan Mak...
Terima kasih kerana mempercayaiku,
Kepercayaanmu itu tidak akan aku kecewakan,
Itu janjiku padamu ayah dan mak,
Membahagiakanmu selamanya,
Membawa kerjaya dan segulung Ijazah untukmu.
Insya-Allah.





                   

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019 - Ketika dan Kalimat

Assalamualaikum semuanya. Saya nak kongsi satu kisah sepanjangan mengambil kursus "Multimedia dalam Bahasa (BBM3410)" . Haaa n...